blåsigaste och snöaste dagen nånsin??

Kan detta vidriga snöovädret försvinna snart eller ?
Jag vet inte ens om jag vågar gå ut med Gizmo, han kanske blåser iväg för nu är det riktigt oväder.
Igår när Linnéa var ute och gick med Gizmo så kämpade han sej igenom all snö, han var helt vit i ansiktet och Linnéa tyckte så synd om han så hon fick lyfta upp han och bära honom en bit. Stackars lille krake.
Han är ju inte så stor och skulle lätt kunna blåsa iväg tror jag. Tur att man har koppel på han:)


Idag har jag jobbat och nu är min jobbhelg över, Yes :)
Igår var jag den mest bakfullaste i stan. hu, jag hade så ont i huvudet och mådde så himla illa.
Men jag pallrade mej upp och iväg till jobbet. Jag KÖRDE BIL!!
Tror inte jag var körbar men jag blev inte stoppad av farbror blå och jag höll mej på vägen utan att köra fast eller på någon/något. 
TACK Marie och Tobbe för en trevlig kväll fast pannacottan blev helt misslyckad och Fast jag gick och lade mej utan att säga nått till er men så fort jag öppnade ögonen så snurrade allt. Fy faan. Det var hemskt.
Men eftersom jag alltid måste skylla på något så skyller jag denna gång på Tequilan :)



Linnéa är hungrig så jag får väl ta och fixa nått till henne.
Ikväll hoppas jag det blir mys framför en bra film.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0