älskade syster


Vi träffades första gången när vi var runt 1,5 år. Du var jätte smal och hade mörkt lockigt hår.
Jag var knubbig och hade rakt blondt hår.
På julafton fick vi alltid likadana saker fast i olika färger. Vi var helan och halvan :)
Vi har inte samma föräldrar men jag ser fortfarande dej som min syster.
Du finns fortfarande kvar i mitt liv, fast du bor på andra sidan av sverige.


Jag kan alltid ringa dig om det är något, du finns alltid där för mej.
Du är den enda jag kan prata med om allt.
Du är en av de få jag litar på och som jag vet alltid ställer upp.

Du vet att jag alltid finns för dej och att min dörr alltid står öppen för dej.
Jag vill att allt ska fixa sej i ditt liv och jag tror på dej.
Du vill att det ska bli bra och då vet jag att du ser till så att det blir bra.
Du har så många bra egenskaper som du ska behålla.
Du ska vara som du är och skita i vad alla andra säger och tycker.
Förr sket du i vad folk tyckte om dej, du sket i vad folk sa , du var du och det är så du ska vara.


Man måste kunna ge en människa en andra chans.


Jag tror på dej och älskar dej Ida

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0