vem fan går upp kl 05.45 på sin lediga dag?

Jo jag gjorde det idag, men bara för att jag är tvungen att tvätta.
Vi hade full tvättkorg och nu är det verkligen fullt på tvättlistan nu dagarna innan jul.
Och det förstår jag, för det är ju nu man tar årets första bad och då måste man ju ha rena kläder oxå.
Kom ihåg, att vi bor i "gammel" området ;)

Men vad arg och sur man kan bli på sig själv när det inte finns tvättsaker hemma.
Allså vi hade knappt nått sköljmedel kvar och det MÅSTE jag ha när jag tvättar.
så igår kväll åkte jag till macken, allt annat var ju stängt.
Men där hade dom inte ens sköljmedel.
Fast jag hittade en liten skvätt i en annan flaska. Yes, min tvättdag är räddad.

Idag är det hemmasysslor som gäller. tvätta och julstäda.


+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0