.


Igår fick vi den här fina blomman med den lilla ängeln i av mamma.
Men så sa hon så här : Ja, fast du tycker väl inte om mina hemmagjorda saker?!?
Men MAMMA. Jag tycker visst om din saker som du har gjort själv.
Du är jätte duktig.
Och den står jätte fint på köksbordet.
Jag älskar dig mams.

Idag är kanske inte min bästa dag.
När jag åkte hem till G på rasten så glömde jag nyckeln,
kom på det när jag var hemma i trappuppgången.
Så jag fick åka tillbaka till jobbet, hämta nyckeln och stressa ( mer än vanligt) ut med hunden så han fick kissa några droppar. Stackars hund :(
När jag åker hem ifrån jobbet så är jag såå nära på att köra på en annan bil.
Jag körde inte för fort, jag bromsade mjukt och i god tid.
Det hade ingenting med min körning att göra utan att det var så halt så jag bara gled. Puuuh.
Tur att det inte blev en smäll och vilken tur att det inte var en människa (!!)


Häll ut kastrullens innehåll innan det kokar över.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0