thai

maten på leva var för jäkligt god. Idag bjöd de på thaibuffé.
Förra och första gången jag var där, så bjöd de på veg buffé.
Det var väl inte det godaste, tycker inte jag.
Men thaien var god den.
Sen drog jag och Leo på stan.
Och det vart inte en lång stund, för han bara drog ifrån mej, puckot.
Men jag har lite svårt för reor.
Vet inte varför, kanske för att jag aldrig hittar något och för att jag vill ha fram vårkläderna nu :D
Så det gjorde egentligen ingenting. 

Innan jag åkte från stan hem, så gick jag förbi mc donalds och tog med mat hem till Linnéa.
Då var jag inte ett dugg hungrig.
Men sen när hon började äta, så blev ju jag det såklart.
Då gjorde jag pannkis ( pannkakor ) med mango och hallon i smeten. Mumsa.
Sen hade jag en klicka turkyoughurt och honung bredvid.
perfekt till de små barnen och perfekt till ett stort barn som mej :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0