seee upp

Idag ska jag åka skidor. Inte utförs, utan i spår.
Jag är jätte kass på att åka skidor.
Jag har dålig kondition, jag blir jätte skrajj när jag kommer till en backe ,som inte ens behöver vara brant, men då slänger jag mej åt sidan för att jag blir så skakig i bena. haha.
Fast det är ändå mysigt att åka ut och dricka lite varmchoklad, grilla korv och sitta framför en öppen eld.
Jag ville ha med mej Gizzen ut idag, så han får vara ute lite. Men man får ju inte ha några hundar i spåren.
Då tänkte jag att han kunde sitta i en ryggsäck. Men om jag ramlar, så lär ju jag mosa han.
Så det var inte en bra idé. Han får stanna hemma.

Ikväll ska vi gå på bio. Änglagård 3.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0