resor jag har gjort

Jag är ju en tjej som inte har rest så där mycket som jag kanske hade velat.
Men det kommer säkert, ännu är man ju ung och har tid med sånt :)

Första resan var när jag var kanske 9-10 år? Då åkte jag och familjen till Rhodos.
Andra resan var till Dannmark, med familjen.
Tredje resan var till Kreta med mamma. Då var jag väl i 14 års åldern.
Och det var på den resan jag fick salmonella. Hu och fy bövelen. Det var det värsta jag har vart med om.

Fjärde resan var nog till Polen med min kära Caroline :) Vi åkte båt dit, med hennes mamma och pappa.
Femte resan var nog till Italien. Då var jag väl 18 år.
Sjätte resan var nog till ( ni märker att mitt minne är ganska kort va )
... Till Tallinn i Estland. år 2007. Då åkte jag och Linnéa med Lena och Kurre. Lena fyllde 50 år. 





vi bodde på ett spa hotell. super fint



Naaaw. Ååå Så underbart



Sjunde resan var till Lesvos i Grekland. Förra året.
Då åkte jag och Linnéa med Kurre och Lena.
Kurre fyllde 50 år så han bjöd med oss på en resa dit.
Då var deras kompisar Chrisse och Tommy med.





Sista resan och den åttonde var i höstas. Då reste vi till Rhodos med massa folk.





 

Men en sak är säkert och det är att jag kommer göra fler resor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0