nyårsplaner

Nyårs klänningen är färdig. Jag tar en "gammal" blåsa som hänger i garderoben och är använd en gång.
Jag har inte råd att lägga ner en massa pengar på en klänning som jag kommer använda en kväll, en nyårsafton.
Och eftersom vi ska vara ute i Boge på nyårsafton så kommer det inte bli någon riktig fest.
Vi hade olika alternativ. 2 Middagar i stan, suparfest i Vibble eller en lugn men rolig middag ute i Boge.
Just nu är det ganska mycket stress över mycket i våra liv,
det är mycket på gång nu och man orkar inte stressa ännu mer.
Utan vi åker ut till Boge, firar nyår där. Kanske åker in till stan på kvällen. Vem vet? Vi får se.
Annars åker vi hem på Lördag.

Så ser våran nyårsafton ut.
No more stress.



Gizmo är så himla söt. Ni vet den här solfilmen? Han sitter lixom med huvudet på sne och glor på den.
Ååå vilken söt hund jag har:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0