mina drömmar




Först och främst så vill jag komma på vad jag vill bli,
vad jag vill plugga till och vad jag vill jobba med.







Men innan dess vill jag ge mej ut på en jorden runt resa och se lite av världen.
Jag vill resa. Jag älskar värmen, jag älskar andra kulturer. Jag älskar att prova och se nya saker.





När jag har rest klart så vill jag bygga ett stort hus, helst vid havet.




Och någon gång vill jag nog gifta mej. Förut har jag ju inte velat det.
Men när jag tänker på ett bröllop vid en fin strand så blir jag väldigt sugen på det.



Sen vill jag ju såklart har barn. 2 eller 4 styckna.






Jag vill bli rik. Eller i alla fall ha gott om pengar. Inte för stenrik utan lagom rik:)






Kommentarer
Postat av: Louise

PRECIS som JAG :D

2010-12-15 @ 21:16:46
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0