julfesten




Det blev en lyckad julfest.
Mycket godare mat än förra året och roligare helt enkelt.
Men det blev för mycket alkohol för min del, och för en del andra oxå :D
Fast huvudsaken är att vi hade roligt och mådde bra.
Det är värre idag med hur jag mår. Huuu.
Fast tur att jag fick byta bort min dag mot en kväll, med Anki.
Hade aldrig komit upp klockan halv sex i morse.

En rolig sak som man blir glad av.
Igår kom det fram en tjej till mej som sa att jag var snygg.
Sånt blir man ju glad av :)

Nu ut och gå med hunda. Få lite frisk luft.
Sen måste jag fixa nått att äta.
Jag vill ha krääääm. Jag ska nog köpa aprikoskrääääm.
Kan nog inte äta varm mat idag, så det får bli kallmat.
som Kräääääm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0