i min väska



Jag har ingen hund i väskan för han gillar det inte,han tycker att det är fjolligt att ligga i väskor när man har sina egna ben att gå på. Duktig vovve.

Så vad har jag i min väska?

  • En stor plånbok som nästan alltid är tom. och korten ligger i ena jackfickan (??)
  • En handkräm
  • En gammal apelsin som inte längre är orange.
  • Massa tuggummi papper
  • Kvitton sen flera år tillbaka
  • All dess tabletter ifall man blir dålig+p-pilla
  • Idominsalva
  • hundbajspåsar

Allt möjligt hittar jag i väskan/väskorna
Så listan blir lång.

Just nu använder inte jag någon väska för jag är lite trött på dom jag har.
Så när jag köper en ny kan jag blogga om vad jag vill ha i min väska. okidoki.

Den lilla lilla väskan som man har med sig ut den är lätt för där ska det finnas.
  • Pengar
  • Körkort
  • Läppglans
  • Lite bättra på smink
  • Tuggummi

Lätt som en plätt.


Kommentarer
Postat av: LindaViberg \ .se

Hej! Och ett stort tack! Visst är han bra söt lillgrabben ja :D hehe. Jag smälter varje dag/minut/sek när han säger något eller visar något speciellt! Som idag när han ler eller pratar hela tiden. :) allt är fint med oss, själv då? :)

2010-12-14 @ 14:48:09
URL: http://www.lindaviberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0