hallå där kött å blåbär

godkväll mina vänner.
Idag blir det ingen dagens för vi kom precis hem och jag orkar inte idag.
Så det får bli dubbelt imöra ist.

Efter jobbet idag åkte vi till Maxi och när vi kör in där på parkeringen så märker vi att det står ovanligt många bilar parkerade, för att vara i mitten av månaden.
Men då kommer vi ju på att IDOLERNA är där och ska sjunga och signa autografer.
PERFECT timing, lixom. Eller inte.
Men Linnéa var nog glad för att det blev en snabb visit på Maxi.
Hon brukar inte tycka om att gå där ihop med mej.
Höhö, jag undrar varför :)?
Sen drog vi på hockey. Lill sorki Robert spelade idag, och dom vaaann. Duktiga sorka.
Efter hockey blev vi bjudna på söndags stek hemma hos Linnéas pappa.
ÅÅ det var så gott och vi är så proppmätta.

Men nu längtar jag såå efter sängen.
Nattinatti.

P.s visst är det läskigt med den här självmordsbombaren ?? Huu.
Vad är det som händer med vårat sverige??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0