dan före dopparedan


Oh fy, jag hade velat spolat över den här morgonen.
Jag vaknade med en smygande mensvärk som bara har blivit värre.
Det gör lika ont som innan jag började med piller.
Jag har spytt, jag har varit yr och jag har mått såå dåligt.
Och värken släpper inte och ju mer värken stiger ju mer yr och illamående blir jag.

Nu värmer jag vetekudden för fullt och HOPPAS HOPPAS på att värken släpper :/

Hur kunde det bli så här ? När jag käkar piller?
det är så jävla synd om mi idag, tycker jag.
Jag som skulle dra en sista sväng på stan.
Jag vet, det är helt galet att ge sig ut nu bland alla stressade gotlänningar.
Men jag måste ju ha en liten julklapp till mej själv, som jag kan ha på mej på Lördag :)

Ikväll ska vi hem till linnéas pappa och fira jul.

Så här ser min helg ut :

Jobb imorron KVÄLL 14-21 :( Sen åka till mamma och sova över där.
Upp och hoppa tidigt på juldagen. 7-14.30
Därefter åka hem och ta en dusch.
Julmiddag hos mammas Dan med bröderna , kusinerna och en moster+ morbror.
Efter jullmiddag ska jag ta mej ut till Boge och fira jul med Lena, Kurre och Linnéa.
Jobbar kväll på Annandan.

Kul jul.
Men jag får se det såhär att lönen i Januari kommer vara lite fetare än vanligt.
Får man i alla fall hoppas på.


Om jag glömmer det så säger jag det nu:

GOD JUL mina vänner. Mys och hare bäst med era nära och kära.
Och jag önskar er alla att tomten kommer och hälsar på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0