veckans bästa

Jag ska införa veckans bästa, veckans favorit, veckans snyggaste...osv. i min blogg.
Vi får se hur länge de håller, hur länge jag kommer ihåg det.

Den här Veckans Bästa är helt klart min
mamma. Bästa mamma.
Som bjöd oss på en super god middag härom kvällen.
Men som ska vara hundvakt åt Gizmo hela helgen, trots att mammas hund Nellie inte gillar han så värst mycket, så ställer hon upp och är hundvakt och det uppskattar jag verkligen.
Jag ska jobba i helgen och visst jag kan åka hem till han på min rast men jag har så svårt för att låta han sitta inne i lägenheten en hel dag, helt själv.
Då kan han vara med mamma i hennes stuga och stuttsa omkring där ute, i friheten.
Så mami i love you. Du är absolut min bästa :)








Jag tycker det är jätte viktigt att man berömer varandra.
Jag försöker göra det både till mina arbetskamrater, familj och vänner.
Och har du tänkt på om du ger nån beröm på speciellt jobbet , du kan säga till nån att de har snygga kläder på sig t.ex så blir de jätte glada och skiner upp som en sol.
Jag tycker vi svenskar är skit dåliga på att berömma andra. Skärp till oss nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0