det blir ett kort blogginlägg.



Helgen är slut och bröllopshysteriken är över.

I Lördags samlades vi alla vid kruttornet. Sen gick vi igenom botaniska trädgården
( där man kunde tro att vigseln skulle vara ) Men själva vigseln var i en ruin, helge ands ruin.
Efter vigseln åkte vi buss till Resturang Mango på Snäck.
Där det bjöds på God mat, Många tal, dans och massa dricka.

Bröllopet var fantastisk fint, brudparet var jätte vackra och kvällen blev en kanon kväll.
Tack för att jag fick komma :)


Hur känner jag Agneta och Håkan?

Jag känner dom inte så, utan jag var med som Linnéas Bihang :)
Linnéas familj har hängt ihop med Agnetas familj sen innan Linnéa föddes.


Så de så.
Nu orkar jag inte blogga mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0