nästan lite beslutångest

Det är tomt här hemma. Ingen Gizmo och ingen Linnéa.
Men det är skönt att bara vara själv. Faktiskt.
Man behöver vara själv ibland och inte behöva tänka på nån/nått annat utan bara på sig själv.


Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på.
Jag har tre valmöjligheter:
Fest, fest eller hemmakväll.
Och så som det känns nu så skulle jag gärna vilja ligga hemma och bara götta mej.
Men om jag tar en kvarts vila så kanske jag blir på humör för lite partaj.

Det värsta är ju att jag inte har nån alkohol.
Det här är skit kul :)
Jag och Linnéa har skrivit ett kontrakt:

 


Och så skrev vi på detta kontakt, men våra autografer är hemliga :)

Varför vi har skrivit ett kontrakt är ju för att vi har gjort av med så mycket pengar på alkohol och krogen.

Såna pengar som man kunde gjort nått roligt för.

( visst man har kul för stunden, men dan efter när man kollar kontot är det fanimej inge kul )

Så detta har vi bestämt oss för.
Och då får vi ju inte köpa nån alkohol alls. Utan vi får bara dricka om vi blir bjudna. Haha

vilka snyltare va ?
Jopp. men vet ni da?
Linnéas mamma har lämnat en dunk vin här  :)
Funderar på om jag ska "låna" ett glas ialla fall :)

sup och svälj trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0