spring bare, spring.

Jag känner mej jäkligt duktig idag.
Jag har verkligen bestämt mej för att börja motionera nu. Jag måste verkligen få kondition och snygg kropp.
Så idag tog jag med mej hunden och sprang på p18.
Och nu känns det sååå himla bra. Och jag tänker fortsätta med det.
Måste peppa mej själv bara




Igår när jag var på Länna för att köpa snus, så fick jag syn på detta.
Det är snus i lösvikt. Det är som godis i lösvikt, de har backar med olika smaker.
Finns i portion och lös.  Gotlandssnus i tre olika smaker, anis, orginal och fläder.

Jag köpte ma en påse med fläder. Fast jag gillart inte, men det var bara ett måste att testa det :)

Coolt va :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0