snorjärs

Oh ja. Fy tusan. Nu är jag förkyld igen. Andra gången nu i sommar.
Men denna gång har jag fått slippa febern, och det är jag ju väldigt glad för.
Lite snorig och matt i kroppen får man stå ut med.
Och jag ska egentligen inte klaga för det är många stackare som ligger hemma med hög feber och en del har lunginflammation. Tycker jätte synd om er , stackare :(


Idag är det tänkt att jag ska följa med mamma och Dan ut till min moster i Lummelunda.
Min kusin Tomas och Linda är där med sin lilla Stella, som jag så gärna vill träffa.
Men det är inte säkert att dom vill ha en snorjärs ibland deras lilla tjej.
Så jag ska ringa och fråga om det är okej om jag kommer fast jag är snorig.

Ska snart ringa min gamle vän Sofie "Helge".
Hon kom till ön igår :) Så henne måste jag boka en dejt med :)




Hoppas att idag blir en härlig och fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0