slut på semester

nu, idag är min semester slut för denna sommar.
Jag har lixom haft tre veckor och det känns som att jag haft semester i flera månader :)
Jag känner mej utvilad och taggad för att jobba igen.
Men det hade inte skadat med en vecka till. hehe.

Igår var vi i Boge och blev bjudna på JÄTTE GOD mat.
Det var en sallad på risoni och marinerad fläskfilé ( kall)
Apelsinskivor ( utan skal)
Kall stekt haloumi ost.
Ruccola och babyspenat
rostade pinjenötter
körsbärstomater

och dressing till detta:
Turkisk youghurt
pressad lime + rivet skal
honung
och mynta

Fy bubblan, vad gott :)
och jag fick mej en liten matlåda jag :)

Nu, ska jag städa innan jag måste bege mej till arbetet.
Jag hoppas att ni alla härliga semesterfirare får en fortsatt bra semester med en massa sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0