min bröllops outfit




Dom här kläderna är det tänkt att jag ska på mig imorron.
Men jag känner att det är lite för mörk klädsel för ett bröllop. Eller?
Fast å andra sidan så är det höst nu och då är det mörka kläder som gäller.
Klädselkoden är fest och det här är ju en festklädsel, tycker jag.
Det är inte lätt kära ni.

Om ni har några åsikter och vågar kommentera, gör det, så är ni snälla :)

Har ett litet problem.
Jag vet inte vad jag ska ha för skor. Det kommer bli en lång dag och kanske en regnig dag?
Det vet man ju inte.
Och om jag ska gå i ett par skor med high heel . Så kommer mina fötter döööö.
Jag är ju ingen tjej med högklackade skor, jag trivs bäst i ballerina.
Men jag prövade ballerina och högklackade och så klart passade de högklackade bäst till den här klänningen.
Men man måste ju tänka på ens fötter oxå. hur ska dom stå ut en hel dag. aj aj.
Men som de brukar säga, ska man vara fin så får man lida pin.

:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0