massage, tack


Aaaaajj vad det värker i min stackars rygg och i mina axlar.
Jag får nog söka upp en massör eller en naprapat om jag ska kunna leva livet ut utan ryggbesvär.



Idag var jag inne på Bolaget och köpte en flaska rött som vi ska ge bort i present.
Jag lägger fram mitt körkort till kassörskan.
Men hon säger : Äsch, de där behöver jag inte titta på, jag tycker jag känner igen dig.
Så ofta är jag på bolaget. haha.
Jag har förresten vunnit två flaskor vin ur vinlotteriet som vi har på jobbet.
Men eftersom jag jämt är så glömsk och glömmer köpa en flaska till den sista helgen i månaden så får jag bara med mej en flaska hem.
Men jag har äntligen vunnit, skit glad för det:)
Hade tänkt att gå ur det där för jag tycker synd om alla andra som drabbas för att jag inte lämnar in en flaska i tid.
Fast jag ska skärpa mej. Har ju vunnit en gång och ska fortsätta med det :)


Nu måste jag rasta min hunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0