hon som inte kunde sluta blogga


Jag kunde inte bara sluta med det här bloggandet.
Så jag skulle fixa mej en ny fräschare blogg, avslutade ju min.
Men nu när jag försöka få en helt ny blogg, så gick det inte, jag fick tillbax min gamla.
Men det gör inget. Jag får bara försöka förnya den lite.


Igår hände en rolig sak. Jag var på lass i ett jobbärende.
Då var det en läkare som var så impad på mitt tålamod och mitt sätt mot människor,
så han tyckte jag skulle ta ett glas vin när jag kom hem och bara njuuta :)
Och så tyckte han att jag skulle få löneförhöjning av min chef :)
Det gillar vi, så det ska jag berätta för min chef.

Och efter det, när vi satt i väntrummet så satt det en 40-årig man där.
Som frågade en massa om vart jag jobbade och så. Han gav mej numret till Gotlands hemtjänst för att han tyckte att de behövde en sån som mig i deras arbetsgrupp:)

Och ni kan förstå hur glad jag blev.
Att på en dag få så mycket beröm. Det gjorde mej glad resten av dan.


Igår bjöd min kära mamma på mat, räkpasta, som var gudomligt gott

(som vanligt med mammas mat )

Och min moster kom och åt med oss, en rolig överraskning. Bästa härliga moster :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0