Du är bra. Du är bra. Ja, du är bra. Jag lovar. Nästan bäst :)

Jag tycker att klotter är jävligt onödigt och fult men just detta klotter tycker jag är fint.

Varje gång man går på denna långa långa cykelbana och har många tankar och funderingar som simmar omkring i hövvet, så blir man väldigt glad när man får se den här texten.
:)

Så länge ni klottrar på marken och skriver bara fina saker så fortsätt att klottra, för sjutton.



Snart kommer M och T. Vi ska ha filmkväll. Mys :)


Och ni ni ni... Kan ni hjälpa mej med en outfit till bröllopet??
Jag vill vara ute i god tid förstår ni så var inte blyga, stig fram och hjälp ma.

 

 

 

Detta kommer bli en bra vecka. Känner det enda ut i lilltån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0