blöt katt

nu är man äntligen hemma.
Har rännt på stan idag och letat efter bröllops outfiten och vi har nog hittat den :)

Jag köpte en fin klänning ifrån MQ. Bild kumma.
Så får jag se om jag köper ett par skor eller tar några ifrån garderoben. Jag får pröva lite.
Men vad skönt det känns att ha det gjort.
Hade ju en klänning hemma som är jätte fin och som jag bara använt någon gång.
Men man vill ju ha lite nytt :)


Efter stan åkte vi och storhandla. Och fy fan vad det spöregnade.
Det såg ut som jag hade tagit mej en dusch, med kläder på. Och när vi åkte vid hamnen för att hämta Gizmo som vart hemma hos Robin idag när vi har jobbat så var det översvämmning på vissa ställen.
Fy wale.

Nu äre höst.

Vi hörs imorron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0