viktnedgång

Idag har jag gjort en liten fuling och lagt mej i solariumet.
Jag har ju sagt att jag inte ska sola lika ofta som förut och det har jag inte heller gjort.
Men idag kände jag att jag behövde det. Så jag låg i 10 minuter.
Skönt var det och det räckte med den korta tiden.
När jag kom hem så fick jag för mej att ställa mej på vågen. Jag brukar nästan aldrig väga mej.
Jag tycker hellre om att märka på kläderna att jag gått ner än av att se en siffra på en platta.
Fast jag har faktiskt gått ner 2-3 kilo. Kan inte säga under hur lång tid. Men jag har gått ner och det känns verkligen för magen är smalare. Låren har krymt och rumpan är en aning plattare.
Det känns roligt det.

Idag ska jag:

Åka till strandpromenaden och gå med Giz där.
Handla mat
Möte på jobbet


och efter mötet ska jag ut till Boge med Nisse. För han ska få "nya" däck idag.


Idag tyckte jag att jeans jackan kunde få åka på. Så jag gick in i vårt lilla förråd och började leta efter den.
Men hittar den inte !! Vart är min jeansjacka?
Det är mycket konstigt. Men det kommer väl fram nån gång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0