åldersskillnad


Jag har aldrig brytt mej om någon ålderskillnad.
"Blir man kär i en som är 10 år äldre så blir man. Bara man är lycklig så. "
Men nu har jag faktiskt börjat reagera på den här ålderskillnaden.

Typ som när en 40 åring går och gifter sej och skaffar barn med en som är 30 år äldre.
Vem vill vara tillsammans med morfar lixom? Och vem vill att ens barn ska ha en sån gammal mamma/pappa som dör vilken sekund som helst.


Jag reagerar oxå på när man är i min ålder och går och tar en som är 18-19 år!!!
Det är som att jag skulle ta en av mina lillebrors kompisar. Hur mogna är dom då?
Förlåt grabbar, men ni ligger ju efter lite ;)
Ni förstår va?
Kan man inte få någon i ens egna ålder då eller?


Men man gör som man vill. Jag tycker bara det är väldigt konstigt.
Är det ingen som håller med?



Nog om irritation om det. Det är deras liv.
Jag tror det är många som stör sej på mej och på mitt liv, men det skiter jag i :)


Idag har jag vart på stan. Åkte hem till Mathilda för att kika på hennes nya lägenhet.
Jag var lite skrajjsen för att åka dit först eftersom hon precis blivit frisk ifrån mafinfluensan.
Men jag höll mej på avstånd.
Var med Mathilda på Jysk för att köpa en säng. sen åkte jag hem till doggsen.
Jag måste städa av här hemma för det är skitigt överallt efter de där skitgrisarna.
Det är så jävla äckligt, och massor med tassavtryck på hela köksgolvet.
Egentligen känns det ganska meninglöst eftersom dom kommer skita ner lika mkt igen.
Men Jag står inte ut med gruset under fötterna.

Så fram med dammsugarn och börja suuug.

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0