ledig med två puckon

Jag är ledig, för jag är ledig, för jag är ledig hela 2 daaagar :)
Det är jag värd efter min "tuffa" arbetar vecka.

Idag måste jag stå ut med stinko ett och två. Funny.
Taco skriker när han ska nerför trappan, antingen av att han har så ont ( gammal gammal arbetande knarkhund 11 år) eller för att han är rädd.
Gizmo gör allting som Taco gör och terrar honom hela tiden. Elaka lilla jycke.
Så eftersom dom inte beter sej så får dom ligga ute i hallen och underhålla sej själva. Det är straffet de får:)


Två puckon







Den här lilla sjömansdräkten fick jag av min aretskamrat. Hennes son hade köpt den till katten Åke men han vill INTE ha den. Inte så konstigt va? Men Gizmo brydde sej inte ett dugg. Han kände nog sej fin i den :)








Ikväll ska vi hem till mamma som bjuder på mat.
Skönt att slippa stå vi spisen och gott ska det bli med mors mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0