brun utan sol



Nu har jag bestämt mej för att inte sola solarium så ofta som jag gjorde förut.
Jag har väl vetat länge att det är farligt men nuförtin är ju allt farligt.
Fast efter allt som snackats nu om att ju fler yngre får hudcancer pga solarium solandet.
Så blir man lite skrajjsen.
Linnéa köpte den här brun utan sol i från Åhléns. Den luktar inte så där illa som brun utan sol oftast gör.
Och den ger en jämn och naturlig look. Linnéa ser jätte fräsch ut, och det ska jag oxå göra nu hade jag tänkt :)
85:-




Nu måste jag ut och röra på mej. Jag får snart krupp på min lathet och min kropp.
Jag HATAR att träna , kanske för att jag inte hittat den träningsformen som passar mej.
Jag har ett simkort. Men simhallen har så dåliga öppetider som inte alltid passar mej.
Vad ska jag börja med?
Någon måste börja peppa mej så att jag nån gång kommer igång och kanske kan hitta det jag tycker är roligt.
Ge mej styrka kraft och mod :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0