2010.04.29

Igår blev det gymmet och en rask promenad som avslutning. Vilket jag känner av idag, med träningsvärk i magen och rumpan. Men det är en skön värk :) Fast jag har lite svårt att ta mej upp ifrån soffan :)

Hyrde film med T och M oxå. Har så länge velat sett Paranormal activity och nu har vi sett den.
Jag älskade skräck filmer förut, men tycker att alla de här nya skräckisarna är så dåliga och overkliga.
Och den här var inget för mej heller. Tyckte den var väldigt tråkig.
Vad mycket pengar de måste ha tjänat på den här B filmen då.
Dom filmar med en handkamera i regissörens hem med hans vänner och ny färska skådisar.






Ska snart köra mamma och Dan. Dom har köpt cyklar så då ska jag få mammas gamla cykel.
Ingen speciell alls, utan en röd damcykel med tre växlar, kan jag tro.
Nu kan jag äntligen börja cykla igen :)
Och slippa ta mej fram med Nisse överallt.



Måste kila nu gott folk :)

Men jag kommer tillbax.





Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vad har hänt med din post cykel?? Gizze skulle ju kunna sitta i en korg där fram på den!! Ring mig sen

2010-05-01 @ 09:30:49
URL: http://isabellewester.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha vaddå för post cykel :)?? Ja jag ska nog allt skaffa mej en korg så kan jag och G ha cykelutflykter :)ring mej imorgon, som du sa :) Puss

2010-05-03 @ 19:46:37
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0