fredagsträning



Idag har jag Stina Näsström Pettersson satt mina fötter på gymmet och lyft skrot.
Och vad skönt det känns nu efteråt. Känner mej ärtig och pigg i både kropp och själ.
Jag kanske skulle ha börjat för länge sen om jag ska hinna få beach kroppen 2010.
Men jag får träna inför beach 2011 istället:) Så i sommar gömmer jag mej i vassen.





Har vart med lillebror på stan och hittat studentkläder till han.
Han ville så gärna att hans storasyster skulle följa med och vara smakråd och idag passade bra.
Jag har aldrig sett han så finklädd. Det var ju inte länge sen han började ha jeans och chinos på sej. Innan gick han omkring i mjukisbyxor (som bror Glenn alltid gjorde)
Men idag fick jag se en vuxen lillebror med kostym på sig. Så stilig så.
Efter vi var färdiga lunchade vi ihop på Donken. Kändes inte så bra efter en hård tränings morgon ;)
Men jag byte ut pommes mot morötter och cola mot ramlösa. Så värst onyttig var jag ändå inte :)




Om ett tag ska vi hem till Anna som ska bjuda oss på mat :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0