a nice day


I eftermiddags kom Anna och Robert. Vi käkade tacos och idag var det faktiskt gott.
Det är så här va. Jag har ätit mej mätt på Tacos för att vi har ätit det alldeles för ofta hemma hos oss.
Jag brukar aldrig tröttna på någon maträtt men just Tacos har blitt för mkt. Men idag var det helt okej :)

Efter maten ska man ju ha efterätt ;) Så vi promenerade ner på hamnen och till Glassbaren (glassmagasinet som faktiskt är sveriges största glassbar, de ni :) )
Då kan ni förstå att det är väldigt svårt att välja vilka smaker man vill ha.

 



Missade att ta ett kort på Anna men hittade den här. Haha
Lånad från fejjan


Efter glassen gick jag hem till min lilla mor. Vi planerade inför studenten.
Det är mycket nu som ska planeras och ordnas. Man vill ju helst vara klar i tid lixom.
Jag ska hjälpa Robin att hitta en studentkostym. Köpa två klänningar till mej:) Ordna med skylten, hjälpa mamma med maten.
Det känns som att det är jag som ska ta studenten:) Jag skulle gärna göra det en gång till om jag fick :)


Nähäpp kl visar 22.19. Vi hörs imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0