wedding


Varför är folk så sjukt avundsjuka på andra?
Hur kan man bli sur på någon för att den personen ser bättre ut än sej själv?
Varför är det så?
Jag går inte och blänger på folk för att de ser bra ut, snarare om de har gjort mej något men aldrig pga deras utseende.

Jag blir så trött. Jag är jävligt trött på det mesta nu.
Jag känner mej ledsen och helt tom.
Mina problem stannar inom mej, inte bra, inte bra alls.

but...................

Life goes on.


Helgen och bröllopet i Sthlm var en rolig upplevelse men för stressat för en lugn själ som jag.
Själva bröllopet var ett minne för livet. Det höll på enda in på morgonkvisten.
Vi kom i säng klockan sju på söndags morgonen.
Vet ni hur somalier gifter sej? I detta fall, ringde Hannans pappa henne och sa att nu är du gift. Va??
Utan präst och utan sin nya man.
Jag förstår inte riktgit det där, men så gick det till :) Sen började festen egentligen vid 21.00 på Lördag kvällen.
Men bruden och tärnorna var inte riktigt klara då så dom kom väl vid 00.30 ett ellet något sånt.
Därför blev det en sen natt.



Min bröllops outfit. haha
Det var en somalier som sa: Är du somalier och skrattade. Fan vad pinsamt.
Jag gillar håret som Filsan och "farmor" fixade åt mej. Men med klänningen ser jag ju ut som en tant:)
Men tänk er en mer sportig stil till det burriga håret. Typ min addidas tröja och ett par bagy? Niiice :)



På fredagen var vi ute och käkade en underbar kyckling pasta.







Harry, min sängkamrat och världens mysigaste katt. Jag saknar han.



Man och hustru



Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeeej ',älskade, du va jättte fin!! finare än själva somalie!



Veeeem har du gjort diiig illa? och är avundsjuk?



du va grymt snygg bebe!

2010-04-13 @ 01:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0