smärta

Idag fick jag gå hem ifrån jobbet i god tid innan helvetet satt igång.
Då får man höra att : " Jaha, mår du verkligen så dåligt " och sen ett skratt!!
Det är inte det man vill höra när man mår dåligt. Jag blev jätte ledsen.
Fast det finns de som verkligen förstår hur jag har de, de har haft likadant innan de fick barn eller så har dom så som jag har det.
Jag hade tre timmar kvar på jobbet, varför skulle jag gå hem när det bara var tre timmar kvar?
då kunde jag ju jobbat de timmarna om jag inte mådde dåligt. Jag sköter faktiskt mitt jobb, men jag har fått gå till olika läkare pga att jag har det så jobbigt när jag får mens.
Jag har legat i 4 timmar och haft frossa, svettats, SPYTT och varit helt svimmfärdig.
Det är hemskt. Men idag började jag med mini pillrerna. Jag hoppas nu att de tar bort min mens helt och min smärta.

Jag trodde inte jag skulle hinna med att packa idag ens.
Men nu är allt packat och i morgon bitti åker jag och Mathilda till huvudstaden och till Hannorna :)
Det ska bli jättte roligt och spännande. Det är inte många som får vara med om ett somaliskt bröllop :)




Bilder kommer :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0