de slutade inte som det började


Helgen började bra men slutade med liggläge hela söndagen.

I Lördags var det grillpremiär med en ny grill.
Den grillen som står på Emmys uteplats gick tydligen inte att grilla på så då bad hon oss att köpa med två engångsgrillar. Och Linnéas mormor skulle själv köpa en klotgrill och då kom jag och Linnéa på att vi lika gärna kunde köpa en klotgrill till Emmy med. För det blir nog några grillkvällar hemma hos henne.
Hemma hos oss får vi ju inte grilla, vi har ju bara ballkong. Vi skulle kunna ställa ut en grill på uteplatsen men då skulle alla grannar hålla ögonen på oss hela kvällarna. Så om vi vill grilla åker vi hem till Emmy :)
Hon blev jätte glad av grillen och gott kytt blev det :)
Och Maria hade lovat att det skulle bli riktgit fint väder och det blev det :)
Men när det blev kallt gick vi hem till söta snälla Lizzette.
Sen gick jag och G hem. Vilket inte var tänkt men det blev så.


 

Orkar inte lägga upp fler bilder. Men visst är det en fin grill :)

Och igår som sagt så låg vi hela dagen. Skapligt trött i ögonen.


Från och med nu råder köpstopp har jag bestämt.
Jag ska inte köpa nånting fram tills vi åker på till Sthlm.
Jag har lovat mej själv oxå att jag inte ska dricka något mer. Jag ska bli nykterist. Inte resten av mitt liv utan bara ett tag framöver.
Det har blivit alldeles för mycket alkohol. jag super bort pengarna.
Och jag vill faktiskt göra något roligt för mina pengar.
Se bara som igår. Jag var ju helt däckad. Är det värt det?? Nej.

Så nu vet ni det.




Kommentarer
Postat av: Stina

SÄNGLÄGE ska det stå istället för liggläge. haha tror jag fortf är Full :S

2010-04-26 @ 11:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0