Bajs i ansiktet??



Så här ser jag ut just nu.
Jag har smetat in hela mitt ansikte med bajs.
Haha.. Nä nu har jag nog fastnat i kiss och bajsåldern ;)

Jag har faktisk gjort en hemmagjord peelingmask med kaffe.


Blanda 3 msk malet kaffe med en äggvita.
Massera in i ansiktet och låt det torka.
Tvätta bort efter en halvtimme.
Ett TIPS! dra på dej ett par handskar när du ska smeta in den här geggamojjan i facet.




Kaffebönorna innehåller rikligt med antioxidanter som är välgörande för huden och skyddar cellerna mot onödigt åldrande och kan dessutom motverka bakterier och andra mikroorganismer. Oljorna i kaffebönor är mycket bra för huden. De verkar rengörande och återfettar huden milt. Resultatet blir en mjuk och fin hy.






Nästa vecka testar jag en ny mask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0