arg, ledsen, besviken....


Ja, det är vad jag är.
I Lördags drack vi vin. Vi började hemma hos Lizzette och hade det trevligt.
Sen gick vi förbi Mathilda innan vi fick skjuts ner till Munken.
På Munken struntade vi att lämna in min "lilla" väska i garderoben.
Men nu efteråt ångra jag att vi inte gjorde det för det är någon jävla idiot som måste ha snott min telefon.
Jag är helt bombsäker på att jag lade den i ytterfickan på väskan. Är det verkligen nån som stoppar ner sin hand där i och snor min telefon? Ja det finns ju folk till allt.
Och eftersom det var såååå mycket folk inne på Munken så var det nog lätt att sno den.
Kan lixom inte komma ihåg att jag har lagt ifrån mej den. Kanske kan ha tappat den. Men svårt att tro, trots lite för mycket vin så hade jag lixom koll.

Om det är någon som snott den eller hittat den och inte lämnar in den på Munken eller hos Polisen så är det en mycket elak och dum idiot som inte har något samvete alls.

Jag och Linnéa hittade en mobil för några år sen och lämnade in den på Polisen för att vi skulle aldrig kunna ta en mobil som man har så mycket privata saker i. Det är nummer och kort som man inte vill att någon annan ska få tillgång till.


Jag ringde till Munken förut och de sa att de hade en svart Sony Ericsson. Jag kände att det fanns ett hopp om att få tillbaka min mobil. Jag blev jätte glad för jag trodde verkligen att det var min.
Jag hoppade in i duschen och drog ner på Munken. Och ringde när jag var utanför då sa han att jag skulle ringa till min mob. Men den var avstängd. Så då var det inte min mobil eftersom den han hade där var på.
Så jag åkte till Polisen för att se om de hade fått in den. Men inte där heller:(
Så nu ska jag göra en anmälan. Ifall den skulle komma in


Som tur är så hade vi en telefon hemma som jag kunde ta och har köpt ett nytt kort.
Men nu gäller det att ge nummret till alla. Jävligt jobbigt om nu telefonen kommer fram.
Men jag måste ha en telefon. Känner mej helt handikappad utan en.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0