Va jag är lycklig , va jag är lycklig...


...För att jag är ledig och för att jag inte har några måsten alls!
Jag har inte gjort många knop alls idag. Soffhäng, kokat pasta, gått ut i det fina vädret med Gizze pojken.
Ja.. Ni ser vad bra jag har det idag.


Här kommer lite om helgen:

I Lördags firade vi Emmy. Jag var skit trött, hällde i mej två koppar kaffi innan vi tog en taxi hem till Em.
Jag försökte hålla mitt humör uppe fastän jag var schliiiten.
Hon bjöd på en smarrig smörgåstårta och allt var så trevlig.
Men efter varje cider jag drack blev jag tråkigare och tråkigare. Jag längtade hem till min säng.
Men så blev det inte för alla skulle till Munken och jag följde med. På Munken sög det.
Kanske det inte hade gjort om jag var på humör men det gjorde det.
När vi skulle gå hem gick vi förbi Masters och träffade Ingela (Linnéas pappas ex fru) och hennes dö sköna och snygga kompisar. Dom skönaste personerna jag träffat tror jag.
Tänk vad skojj det hade vart å festa med dom! GALET Kul!
Men vi skulle hem, tog en Schebab på Alis, sen hem och natti natti.
Igår var jag tröttare än nånsin. Jag skulle inte ha druckit!!!
Men det är lätt att vara efterklok.

Det var iaf den helgen och nu ska jag inte dricka på ett bra tag.


Nu ska jag bege med hem till Eliiin. Hon ska klippa mitt hår !!
Jag litar fullt ut på Elin och hon är duktig på att klippa.
Men jag är alltid lika nervös innan jag ska klippa mej hos någon. Jag är så rädd att det ska bli fel.
Men jag MÅSTE få bort dom slitna topparna. Det ser bedrövligt ut.
Och eftersom jag vill bli brunett igen kan jag inte komma med mitt slitna hår till en frisör.
Jag skulle ju skämmas ihjäl.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0