Idol

Idol startade igår, för den som inte visste :) Vilket bra och roligt program det är. Förutom unga mödrar (skratt) så är det , det bästa programmet.
Men varför är det bra egentligen? Kan jag inte riktigt svara på. För dom som kommer dit och är helt tondöva och tror att dom kan sjunga blir jag bara irriterad på.
Jag är tondöv, jag skulle aldrig få för mej att söka till Idol och tro att jag sjunger bra fastän min mamma sa till mej att jag hade sån fin sångröst (skratt) Min mamma har fel på hörseln.

Idol ska jag följa hela hösten:) Längtar tills alla andra roliga program börjar igen. Tv nörden är jag.

Idag ska jag jobbe och jag har ingen lust alls med det. Jag känner inte för nånting just nu.
Är helt slö och trött och har vart det sen vi kom hem från Grekland.
Min kropp och knopp är nog chockad över att komma tillbaka till verkligeheten.


Jag vill komma på vad jag vill bli när jag blir stor. Nu helst.
Vad ska jag bli???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0