En ny bil eller inte....



I did it!!
Jag åkte till bilförsäljarna och slutade vara så jävla fjantig. Jag sa att : Hej, det var jag som ringde igår på den reanulten. Kan man få se på den?
Ja visst sa dom och var super trevliga. Annars kan man ju få det intrycket av att bilförsäljare ser ner på dom yngre och dom som inte ser så rika ut. Men så var dom inte där.

Jag tog mej en tur in da car och gasade omkring på skarphäll. Härligt att köra en ny bil.
Men ska jag ha den eller ska jag inte? Det jag stör mej mest på den bilen är att den är VIT!
Varför gör man vita bilar????!!!!
Jag är petig jag serni. Och det ska man vara för det är ju inte varje dag man går och köper en ny bil.
Denna bil ska jag ha några år framöver, därför får det inte vara nånting som jag stör mej på.
WHAT TO DO????
Min jävla skrot bil kommer ju snart braka ihop, jag kan inte köra den i vinter för fläkten är trasig.
Men det kan komma in andra bilar i annan färg som jag vill ha. Men dom bilarna kanske inte är lika fina som den här inuti och i lacken.

Jag har sån beslut ångest. Vet inte vart jag ska ta vägen. ÅHHHHH!!!


Jag måste nog åka en sväng och fundera lite.
Sen måste jag städa här hemma. Ser ut som bomben slagit ner.


Ikväll är det ju IDOL igen. Jag är helt beroende av det programmet.
Bagge är ju bara för söt, jag vill pussa och krama han. Han är som en stor teddy björn.
Bagge 2 hon har det bäste garvet.
Andreas då, vilken heting. Han är så snygg. Hans leende och hans ögon.. m  m mmmmmmmmmm.

Men ingen slår ju Linnéa ;)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0