Uppe på bajni och stutsar

Äntligen frisk!!
Jag har inte orkat blogga nånting, det enda jag har orkat är att ligga på soffan och bara ligga där. 
Jag har vart utanför dörren när inte Linnéa har vart hemma för då har jag vart tvungen att gå ut med Gizmo.

Man kan ju säga att helgen startade väldigt bra men slutade väldigt dåligt.
Middagen hemma hos Marie och Tobbe i fredags var SMARRIIIIIG och vinet var inte heller så pjåkigt.
Summan av kardemumman blev mumma. ( ???? )
När vi hade tackat för oss och skulle dra oss hem till våran sköna säng tittade vi införbi Lizette (emmys kompis ) och sa hej.

I Lördags gick vi till Linnéas mormor och Sonny och hjälpte dom att olja in deras terrass.
Det är sånt jag gillar, att ta ner penseln i färgen, dra ut färgen, ta ner penseln i hinken, dra ut färgen...... osv.
När jag var liten kunde jag sitta med en hink och grus en hel dag. lägga i gruset i hinken, hälla ut gruset .. osv.
Haha.
......
Iaf där satt vi och måla och måla :)
På kvällen bjöd svärfaren oss på middag.



På Söndags morgonen vaknade jag klockan 6.00 av magknip. Det gjorde så ont! Sen kom illamående... och sen låg jag hela söndagen. I måndags likaså och igår var jag uppe lite men jag hade sån grym skall värk och mår illa hela tiden. 

Idag mår jag prima ballerina och skönt är väl det.
Lite känslig i magen fortfarande men det tar väl ett tag innan magen kommer in i dens rutiner igen.
Vart och Fikat med Mathilda idag och kikat i butikerna.
Man hittar mycket fint och mycket som man inte vet om det är fint eller fult.
Bla sammets tights. Vad tycker ni om det??
Jag har svårt för klänningar och tröjor som är i sammet men tights är väl ändå lite coolt? Vågar man köpa ett par? Jag och Mathilda hittade ett par ljuslila (Inte min färg) Men jätte tufft till en snygg tisha.
Ska jag eller ska jag inte?
Jag ska nog ta mej en funderare.

Snart kommer lill prinsen och Hans mamma på besök. Så som jag längtat efter han <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0