Torsdag morron

Idag är jag verkligen uppe tidigt och stutsar.
Egentligen borde jag ligga kvar i sängen för nu är det andra natten på raken som jag har sovit så dåligt.
Jag vaknar flera gånger och drömmer mardrömmar.
I natt vaknade jag två gånger och såg i syne. Såg en gubbe framför sängen men då var det vår Taklampa jag såg, haha stort huvud den gubben hade.
Usch vad läskigt det var. 

Men idag ska jag åka iväg till en bilfirma och se på en bil!!! (det är lite därför jag är uppe tidigt)
Jag är så nervös för jag kan ingenting om bilar. Vad ska jag fråga om? Jag är ju ur kass.
Linnéa är ju kung på bilar och jag vill helst att hon hittar en bil till mej och köper den.
Men hon säger att jag måste göra det på egen hand.
Så ni kan väl önska mej lycka till!?!

Jag återkommer när jag kommer hem.
Nu ska jag ta ut min skrutt på en promenad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0