Proppmätt


Jag fixa maten idag. Det blev broccolisoppa, mumma!
Nu är jag proppmätt och skulle helst vilja ta på mej pyjamasen och dra ner nattmössan men det är väl lite för tidigt.
Fast så trött är jag idag. Jobbar imorron oxå, ska räkna ner timmarna tills jag får sluta. Efter klockan tre får jag helg. Wihoooo!!
Imorron kväll ska vi till Marie och Tobbe som bjuder på middag.
Vad skönt att slippa tänka på vad man ska äta. Och så gör ju dom två kockarna så himla god mat.
Skulle ju vara gott med tre rätters :p
Det blir en överraskning.


Nu läser Linnéa på text Tv att det är gift i våra jeans!!!
Men det står att man får utslag och kan få brännsår, men det har vi ju inte fått så det är väl lugnt va?!!! 





Flickan som lekte med elden
måste jag gå och se på Bio.
Män som hatar kvinnor var så ruskigt bra tyckte jag, men lite för hemsk.
Så hoppas den här är lika bra men mindre hemsk.



Måste kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0