Elin make my hair happy again



När jag kom hem till Elin igår hade hon gjort en spännande hemgjord hårinpackning på gravida Anette.
Den hårinpackningen har jag gjort nu. Man måste ju testa.

En äggula
Lite olivolja.
(Om du har långt hår, ta en till äggula och mer olivolja.)

Man ska inte skölja ut det med varmt vatten för då blir det äggstanning. Och det vill man ju undvika.
Tvätta håret några gånger efter för det luktar inte så gott.

Resultat: Kladdigt och som sagt det luktar inte så gott.
Men visst man kan väl göra det nån gång ibland, annars håller jag mej vid min köpta hårinpackning.


Åter till Elin. Hon är min räddande ängel. Mina slitna toppar är BORTA :)
Det jag skrev igår om att bli brunett tar jag tillbaka. Det är många som säger att jag passar i den här honungsblonda färgen så jag behåller den ett tag till, en måste ju lyssna på vad andra tycker.
Men jag ska bli mörkbrunett nån gång i höst, men icke nu.














Lilla gummibollen






Morgon promenad med Gizze

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0