Datan kraschar



Snart är vi utan dator några dar, några veckor? Jag vet inte hur lång tid det tar att laga den.
Nått elakt virus har tagit sej in i den. En trojansk häst tror jag!!
Vi ska lämna in den till en bekants bekant. Typ! Och jag hoppas att han kan fixa den, och att det inte tar för lång tid och att det inte kostar för mycket.
Det känns som jag inte har riktigt råd med att kasta ut för mycke pengar nu.
Men bättre att lämna in den än att köpa en helt ny.
Annars ska jag spara mycket pengar denna månad. Inte köpa en massa onödigt.
I fredags köpte jag en ny mobil som jag verkligen behövde för min andra mob hade lagt av helt och eftersom vi inte ha någon hemtelefon behöver vi en klok mobil både jag och Linnéa.
Jag är iaf nöjd med mob än så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0