Blev bilen min eller inte?



Igår skrev ju jag att jag hade vart och kollat på en jätte bra bil.
Jag var ju så tveksam på om jag ville ha den eller inte. Men den blev inte min.
Handpenningen var för hög och jag tänker inte ha två olika lån på en bil! Låter ju helt vansinnigt!
Och om jag skulle tagit lån och köpt bilen skulle jag ha haft 1000 spänn kvar i månaden att göra vad jag vill med.
Jag förstår inte hur dom räknar på banken för jag har knappt några utgifter alls och har jätte låg hyra.
Men banken ska man väl lite på och jag skulle aldrig klara av att ha så lite pengar kvar.
Men en ny bil måste jag bara ha. Jag kan inte köra med skrotbilen i vinter. Det går inte.
Så nu måste jag snåla och spara massa pengar. Jag ska lägga upp en budget idag och sluta göra impulsköp.
Nu har jag sagt det och kommer hålla det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0