Pizzahäng


Vilket lugn det är ute på landet. Och just nu på Hösten är det ju så fint. Jag som aldrig tyckt om hösten förut.
Har tyckt att hösten är grå och trist men så är det inte längre.
Idag har jag målat fönster och gått en promenad vid havet med g.
Här på landet är man ju så snygg.
Man kan ju klä sej precis hur som helst för det är ju ingen som ser en ändå. Jag drog på mej ett par alldeles för stora brallor, en alldeles för stor tröja och en jätte stor jacka. Pricket över i:t var en posten mössa som jag drog över huvvet. Jag var asss Schnygg :)

Nu har Linnéa , Lena och Kurre dratt iväg på Postmiddag ( Linnéa jobbar på posten och hennes chef är Kurre , alltså Linnéas mammas man )
så jag är kvar hos dom, har laddat upp med vin, sprit+tranbärsjucie, mörk choklad och lakrits.
Marie och Tobbe kommer snart och ska hålla mej sällskap. vi ska åka in till "byn" och köpa med oss pizza.
Jag har hyrt Johan falk trean som vi ska se på (om dom inte sett den)
Det blir en mys kväll för min del.


  Jag hitta den här bilden på Lenas & Kurres dator. Vilken min jag gör!! Men jag är ganska så snygg ändå, tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0