Mami, i miss you


När jag hade hämtat Gizmo hos Tobbe så kom jag att tänka på min mamma.
Hur mycket jag saknar henne och hennes goda mat. Så jag slog en pling till henne och undrade om jag och Gizmo kunde komma hem och käka med lill brosch och mami men då skulle hon ut till stugan:(
Men hon ska bjuda oss på mat imorron istället. Då ska jag krama ihjäl henne :)


Min fina mamma






Linnéa är på någon kurs nu ikväll så jag har fått äta själv. Vad trist det är att sitta själv och äta!
Jag tycker så synd om alla ensamma personer som sitter och äter ensamma varje dag!
Jag köpte den här färdiga stroganoff såsen och den var helt okej. Maten smakade bra och jag är mätt och belåten!







Idag har vi varit på Lindhs växthus med några boende. Så jag är väldigt slut i huvudet.
Men nu ska jag försöka ta mej ut i stormen och rasta Gizmo.



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Oj korvstoganoff på burk, det var det värsta! :D här i sveadala har vi 2 grader och sol, undra när snön kommer?

Visst är mammor dom bästa som finns i hela världen?! ha en bra dag krma

2009-10-15 @ 08:33:48
URL: http://isabellewester.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du Bella.. tänk du vad mycket dom kan hitta på. Visst inget slår hemmagjord korvstroganoff men man ska alltid testa på lite nyheter :) VAAA? SÅÅÅ KALLT? här på öjn blåser det och regnar, men är inte lika kallt som ni har det. Jag tror snön kommer vilken dag som helst. Buuuuurrr.

Ja MAMMOR är verkligen BÄST! Kram

2009-10-15 @ 22:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0