Johan Falk



Jag gillar Johan Falk filmerna starkt. Dom är ju så bra och spännande.
Igår såg vi trean och fasiken så bra den var. Jag har blivit lite beroende av dom så jag måste hyra fyran oxå.

Johan Falk filmerna slår Tom Beck filmerna nu tycker jag.
Och absolut Wallander filmerna, dom är ju så kassa.







Idag är både jag och Linnéa lediga samtidigt på en vardag, händer inte allt för ofta.
Vi stanna kvar på landet igår och åkte in med Lena i morse. Linnéa gick och lade sig när vi kom hem, men jag valde att sitta vid datan och lägga in lite räkningar.
Nu ska jag nog väcka henne, vill ha frulle.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åhh Frank Wagner är ju så snygg! 4 var tyvärrr inte så bra men jag håller med om att johan falk är bättre än beck och speciellt wallander! Hoppas dom kommer sattsa och göra massor med filmer.. Allt bra? har du bokat biljett till fastlandet?

2009-10-27 @ 10:11:15
URL: http://isabellewester.blogg.se/
Postat av: Stuno

Jaaaa så het ju :) Jag vill ha mer av Johan Falk och Franky boy :p Allt bra med mej här på ön. Hur är det med er? Japp, biljetten är bokad och klar:) Men nu måste jag bara ha en bra bil. Pussse

2009-10-28 @ 09:12:43
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/
Postat av: stuno

ja han är så het :p Jag vill ha mer av Johan Falk och Franky boy:) Vill inte du det belluska? Ja då allt bra med mej, hur är det med er? hur går det med planerna inför dopet då? Jaaa såklart att biljetten är bokad, nu gäller de bara att försöka få tag på en bil som jag kan köra. Pussse

2009-10-28 @ 11:26:51
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/
Postat av: snoook-carro :)

Så jävla bra filmer, har dock bara sett 1-3 än! :) Btw, strunta i att köpa nya dyra jeans om du inte har råd, jag själv lever i tights! Grymt bekvämt..hahaha.

2009-10-28 @ 12:52:40
Postat av: stajn the snookaaa

Jaaa eller hur Karro, dom är ju för jäkla bra:) Jag var bara tvungen att se fyran efter trean, man blir besatt .. haha. Men fyran är inte lika bra som dom andra. Men se den ändå:) Jo , jag kanske bara ska ha tights på mej, det är ju bekvämast så.

2009-10-28 @ 16:44:55
Postat av: carro

Har sett fyran nu och håller med, inte alls lika bra utan frankie-boy ;)

2009-10-30 @ 18:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0