Idol camilla

Så dåligt och tråkigt att camilla fick åka hem från gårdagens idol. Juryn tyckte inte om henne alls verkade det som. Dom har aldrig sagt nått riktigt snällt om henne. Och jag som tycker om henne så mycket. Hon sjunger bra, hon kan röra på sig, hon gör ett bra scenframträdande och hon är ju så himla sprallig och glad. I love her. Så det är jätte synd att hon fick åka hem. Ut med den där nicklas istället!! Ja ni hör vilken idol nörd jag är, eller jag är en tv nörd rent ut sagt. Förra söndagen missade jag "ensam mamma söker" och i torsdags missade jag "sos gute"förstår ni hur jag har mått efter de? Riktigt dåligt kan jag säga. Idag gick båda programmen i repris, men då missade jag det pga att jag jobbade!! Men nog om det. Nu ska jag sova för en annan ska ju upp kl kvarti sju och jobba. God natt mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Stina.. jag hör att du inte hänger med.. det är 2009 inte 1986 :) alla programm går ju att se på typ kanal3.se och så vidare.. så det gör inget att man glömmer att se men kan ändå se sånt gratis dygnet runt! nu vet du det.. puss

2009-10-18 @ 11:39:45
URL: http://isabellewester.blogg.se/
Postat av: ampelos

Ha en bra dag :)

Kramar



www.ampel.blogg.se

2009-10-18 @ 12:37:35
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: Stiiiina

Men bella äre sant? Jag lever visst kvar på 80- talet. Så himla bra att du sa det, måste ju se dom avsnitten :) Pusss

2009-10-18 @ 18:34:19
Postat av: Carro

haha håller me bella, stina du hänger verligen inte me i svängarna din oldie :D

2009-10-18 @ 22:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0