I väntan på att stormen ska komma till ön.


Det blåser ju så man tror att blåsten ska dra mej sej alla hus, träd och människor.
Lite kontsigt väder idag faktiskt. Först skiner solen och sen börjar det spöregna!
Jag tror stormen redan har komit hit till oss.

Jag har jobbat idag och efter jobbet åkte jag förbi Sibylla för jag hade en hungrig liten fågelunge hemma :)
Då när jag åkte piskade regnet mot rutan och det immade igen (eftersom min fläkt är paj) så det var inte så trevligt att köra bil hem.
Men jag kom hem till min lilla älskling med mat.


Nu sitter jag och Linnéa och ser ett gammalt avsnitt av Gossip.
Ikväll kommer Mary och Tubbi förbi och vi ska se desperate housewives ihop.
Det blir en dag/kväll framför tv:n med tända ljus. MYS







Kommentarer
Postat av: Carro the snok.

Meeeen du får väl länka till din blogg när du snokar på min hörrö :)

2009-10-14 @ 09:22:14
Postat av: Isabelle

Stina.. du har ofta huvudvärk ser jag i din blogg, du kanske ska kolla upp det? Jaa carro är rolig och blåst :) längtar tills du kommer.. Kram Bella och Maja

2009-10-14 @ 17:03:29
URL: http://isabellewester.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jamen Carro, jag glömdet. Men ska göra det nästa gång :)

2009-10-16 @ 17:46:47
Postat av: Stajn

Har jag ont i huvvet i de här blogginlägget? Jo men jag har ofta ont i huvvet. Jag har aldrig haft det förut. jo när man har feber osv men nu har jag det väldigt ofta. Kanske är nått fel på mej :s haha nee Carro är inte blåst, bara rolig :) Jag längtar tills vi ses mina sötnosar. Kramar

2009-10-16 @ 17:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0